Nyttodag

Har gjort lite nytta idag. Städat ungarnas rum bla. Då menar jag storstädning! Alla sängkläder tvättas, sängen dammsugs, mattor och filtar i tvätt, alla ytor dammas och torkas av.... osv... De har nämligen åkt till sin pappa idag för att vara där i tre veckor. Lika bra att passa på att städa då. Så det är fint och mysigt när de kommer hem sedan.

Då ska jag uppdatera Lillemans garderob. Vi ska ta en dag och åka till Kupolen och köpa kläder och allt han kan tänkas behöva. Det är en del praktiskt vi ska ordna innan skolan börjar igen. Då börjar jag jobba heltid igen vilket är otroligt skoj! Bra för ekonomin med är det.

Nu hoppas jag att maken har med sig pizza när han dyker upp för jag är SÅ hungrig.

Fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0