Dagen so far

Efter frukost åkte maken för att hjälpa sin mor några timmar. Själv har jag ägnat en timme till lite städning och fix i köket bl a. Nu ligger jag och vilar ryggen en stund med fyra hundar runt om mig.

Loulou gråter varje kväll när vi gått och lagt oss, så jag faller till föga och låter henne sova i vår säng på nätterna. Hon är en riktig mattehund och har stenkoll på var jag är. Men hon är ju ny här så det är viktigt för henne att känna sig trygg.

Lizzies mage växer för varje dag och jag hoppas så att allt går bra denna gång. Hon behöver verkligen få bli mamma. Vädret har varit fint idag. Ser att det kommit lite moln nu, men inget regn i alla fall. Skönt! Jag fick tömma ur vatten ur krukorna på mina minirosor som jag har ute. Det var fullt med vatten där. Övriga krukor är det hål i så där rinner vattnet ut, som tur är.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0