6 månader

I dag är det 6 månade sedan jag gjorde min ryggoperation. Dag för dag blir jag starkare och jag är SÅ mycket bättre än innan. Förut hade jag ständig värk, som gjorde att jag fick äta starka smärtstillande tabletter. Detta i sin tur gjorde mig trött och avtrubbad, plus att värken hela tiden fanns där som en följeslagare tabletterna till trots. De kapade vissa toppar men ont hade jag hela tiden. Annars vet jag inte hur jag skulle kunna existera. Som att ha ett gigantiskt ryggskott i drygt ett års tid.

Jag är så glad att jag fick göra min operation. Visst har jag ont ibland och inte hoppar jag väl direkt över några gärsgårdar. Men det som gör ont i dag är bara en liten vindpust i jämförelse med den storm av smärta min kropp fick stå ut med innan.

Inte syntes det utanpå heller. Kan vara värt att tänka på att all smärta inte syns utanpå.

Men nu är jag mycket, mycket bättre och i augusti börjar jag jobba igen. Jag är lyckligt lottad!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja det är helt fantastiskt. Det känns ända ner till Österlen att du mår bättre nu. Kram på dig.

2011-07-14 @ 14:14:21
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0