Tacksam

Även om jag är konvalescent och rätt skruttig just nu så vill jag bara tala om att jag älskar min familj så oerhört mycket. Er kärlek och värme gör min väg så ljus!

Min underbara make Calle som ställer upp till miljoner på mig och som har varit ett enormt stöd för mig under det jobbiga året som ligger bakom. Min ungdoms kärlek som jag var handlöst förälskad i som 16 åring och som jag återsåg efter 27 år och har älskat varje dag sedan dess. Mannen som aldrig gnäller eller är sur. Som visar kärlek i både ord och handling.


Mina underbara barn som jag burit under mitt hjärta, 4 till antalet och två av varje sort och mitt fina lilla barnbarn.
Utan er vore livet fattigt. Det är ni som är min rikedom och jag älskar er av hela mitt hjärta.
Michaela, Alexander, Linnéa och Mattias och Michaelas lilla goa dotter Vendela. Mormors gull.



Mina fina ungar i den ordning de föddes M-84, A-87, L-95, M-99


Mormors gullhjärta Vendela. Världens vackraste och goaste bebis!

Sist men inte minst, jag fick ju verkligen en fin bonus när jag träffade min man. Två underbart fina och goa bonusdöttrar.



Carolina och Johanna, ni är så fina!

Finns så otroligt många fler jag älskar. Mina föräldrar, min svärmor, min syster med familj, söstra mi Lotta och många många fler. Ni är många även om inte alla blir nämnda här.

Jag är lyckligt lottad. Det går inte en dag utan att jag tänker på det. Vad betyder all världens rikedom mot att ha en så underbar familj och vänkrets som jag har.

Älskar er så!

Kommentarer
Postat av: Calma

Hej vännen!

Först ska du fråga din älskade man om han inte ska ge dej ngt idag(fniss)



Sen ska du ej skriva #trots jag är skröpplig",för den du är,den är du inombords,det är därför du är älskad och omhuldad av dina nära o kära

Klart det oxå beror på hur din goa man är till sitt sätt o sinnelag,men allt är ett givande o tagande,du ahde gjort prec samma sak du,visst



Jag har bara lärt känna dej gnm nätet,o starten blev min bröllopskläning,men jag fastnade för dej direkt,du verkar vara en så gnmvarm o gohjärtad tjej,så jag tycker ej det alls är konstigt att "du har det som du har det " med folk omkring dej L



Ja,håller med dej så,våra underbara barn,barnbarn,8 st har vi,en gudagåva,fick ju en "son" iom att jag träffade Christer,o så blev jag bonusfarmor till deras härliga kids

Man är rik Helen när man har det som vi,,



Önskar dej en så bra dag som det bara går,

Som sagt,fråga Calle vad han ska ge dej



Stor varm kram från Calma:=)

2011-01-27 @ 10:03:45
URL: http://calma-s.bloggplatsen.se
Postat av: Lotta

Tack Sösta min, de orden värmde ska du veta.

Jag älskar dig också av hela mitt hjärta och jag tänker ofta på alla de år vi känt varandra och allt det vi varit med om tillsammans. Det är unikt att vi känner varandra så väl. Tack Helen för att du är den du är, den rakryggade personen som säger vad du tänker o tycker och som jag beundrar för det civilkurage du alltid har haft och som jag hoppas du kommer att fortsätta ha. Jag ser fram emot många långa år med dig som syster. kram

2011-01-27 @ 10:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0