Ligger och lyssnar på min Spotifylista som...

img_0424 (MMS)

Ligger och lyssnar på min Spotifylista som jag gjort i ordning enkom för denna sjukhusvistelse. Massor med uppbyggande musik. Mest Gaither Vocal Band förstås. Kl 06.00 blir jag väckt i morgon bitti. Sedan dusch och ner på operation. Delar rum med en dam som ska steloperera L4-L5. Hon är nervös stackarn. Jag känner mig vid gott mod. Det måste vara för alla underbara vänner som tänker på mig och ber för mig. Känner mig buren på starka armar. Sheltered safe within the arms of God.  Hörs i morgon. Blir kanske en lite gnälligare rapport då kanske. Vad vet jag. :) Kram och natti natt!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tänker på dig och ber för dig underbaraste systra min.

2011-01-11 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0