Hem!

I dag ska jag äntligen få åka hem, hem till min älskade familj, mina underbara djur, mitt härliga hus, Edsbyn i det vackra Hälsingland! Det ska bli så skönt. Pratade med läkaren nu på morgonen och allt ser bara bra ut. Röntgenbilderna vi tog i fredags visade att allt låg som det skulle och såg så fint ut. Den smärta jag känner i ljumsken och buken är kroppens sätt att protestera mot operationen och inget att oroa sig för. Det kan den gärna få göra, för är det nåt jag är nöjd med att jag gjort så är det denna operationen. All min tidigare smärta är borta.

Nu har jag ätit frukost och gått en promenad och nu ska jag blunda en stund innan jag ska gå och duscha.

Till Pernilla vill jag bara hälsa att, joodå, du trodde alldeles rätt. Vissa lever upp till sitt rykte med bravur.
Skickar en kram till dig och alla andra läsare av min lilla bogg. Återkommer under dagen med nya uppdateringar, när jag vilat och mina ögon tänker göra som jag säger... just nu är dom rätt så olydiga.

Kram


Avslutar med en bild av mitt hem

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att komma hem. Lycka till med lãkningen och träningen kram

2011-01-17 @ 09:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0