2 dagar kvar

I morgon åker vi ner till Stockholm. Ska träffa narkosläkaren på em och så ska det tas en massa prover. Sen hoppas jag att jag och maken hinner gå och äta på något mysigt ställe innan det blir dags att läggas in kl 18.


Återkommer med mer rapporter därifrån i den mån jag kan. Hittade inte "pluppen" för vårt mobila bredband, så får koppla upp mig via iPhonen (suck... jag som är så "otäknisk" - obs styxstavning)

Tur för mig att jag är gift med en datorexpert.

Har lite svårt att samla tankarna idag. Det känns som det är så mycket jag ska komma ihåg. Maken har i alla fall varit och handlat med dottern så hon ska ha att äta när vi är borta. Mormor och morfar kommer att ta hand om henne och sova här så det känns bra. Men det är ju så mycket annat att oroa sig om för en mamma som är van att ha kontroll. Hundarna... hon kommer väl i håg att gå ut med dom och fylla på mat? Morfar tar hand om dom när dottern är i skolan. Och så ska hon på bussen till sin pappa i Sollentuna på fredag. Logistiken ska fungera även när mamma inte är hemma och tänker.

Sen ska det städas och bäddas rent i kväll, men det sköter mannen om och så ska ren tvätt på plats. Ja som ni ser så är det bara sånt där som far runt i skallen just nu. Orediga tankar fram och tillbaks utan nån större ordning.

Återkommer säkert nåt mer under dagen.

Ha det gott så länge!

Kommentarer
Postat av: Bille

Jag förstår så väl att du har svårt att samla dina tankar i dag.

Det är en stor operation du skall göra, du har rätt inställning inför hur resultatet kan komma blir.Heller ribban lite lägre...!



Ett tröstande ord:Vägen upp till branten är lång och jobbig,du snubblar och trillar, tvivlar ibland... men sen planar vägen ut,och det går lättare att gå för varje steg.

Jag är säker på att vi är många här ute som håller tummarna för dig på onsdag.

Lycka Till!

Kram.

2011-01-10 @ 12:44:52
URL: http://bille-ryggont.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0