Träning

Idag har jag varit på sjukgymnastiken och påbörjat min träning på allvar. Känns skönt att jag kommit igång och det var riktigt roligt att träna. Så nu blir det två gånger i veckan framöver, till att börja med.

Maken och jag har även varit till Bollnäs och levererat varor till svärmor som är Cambridgekonsulent, sen tog vi en tur på Erikshjälpen och Röda korset. Köpte en fin somrigt blåvit trasmatta till badrummet för 15 kr, en blomkruka för 10, 6 kaffeskedar i silver för 30, 2 speglar för 15 kr st och en bordslöpare för 15 kr. Jättefina allihop. Tänk vad billigt man kan handla om man bara vill :)

I morgon kommer "söstra mi" Lotta hit med hela sin familj. Då ska vi äta god mat, prata och skratta. Ska bli hur kul som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0