Söndag

Ett riktigt härligt vårväder, äntligen! Maken har skottat av altanen så nu kan vi sitta i vårsolen och bara ha det gott.
Lilleman har dragit till fjälls med sin pappa och dotra åker med farmor och farfar upp mot slutet av nästa vecka.
Maken och jag körde en storstädning av huset i morse så nu är det  så skönt att bara få slappa idag.

Dottern och jag var på en liten promenad i solen med hundarna. Jättehärligt och jag hoppas verkligen att vintern ger sig iväg för den här gången nu. Jag vill sitta i vårsolen och äta mjukglass och jag vill åka till växthuset och köpa växter att plantera och göra fint i vår trädgård.

Nåja.. man får ge sig till tåls. Den tiden kommer den med.... snart :)

Ska nog köpa blomjord och plantera om krukväxterna inne i alla fall, så får jag lite utlopp för min trädgårdsiver :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0