På väg

Vi ska strax åka in till Bollnäs och lämna tillbaka hyrbilen och hämta Meganen. Tänkte passa på att handla och ta en tur in på Röda Korset också och se om vi kan fynda nåt kul :)

Här skiner solen från en blå himmel och gårdagens oväder har bedarrat tack och lov. MEN vad mycket snö det kom. Oj oj oj...

I kväll blir det pizza från Lilla Huset och i morgon blir det tacomys har maken utlovat. Det ser vi fram emot allihop.

Har fortfarande ont i huvudet, hoppas det ger sig när jag kommer ut i friska luften.

Nästa vecka ska jag träffa M som jobbar på försäkringskassan. Hon är min personliga handläggare och hon har varit ett fantastiskt stöd under hela min sjukdomstid. Nu ska vi diskutera arbetsträning. Det ser jag verkligen fram emot. Nu är allt på väg åt rätt håll känns det som och det känns så fantastiskt bra. Vilken resa jag varit med om och vad den lärt mig!

Nu är det dags för sonen att redovisa Stormaktstiden och sen bär det av till Bollnäs.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Helen...jag blir så otroligt glad när jag läser din blogg nu. Jaa...vilken resa! Och nu börjar du sakta men säker närma dig målet...Fantastiskt!

Stor Kram

2011-02-11 @ 14:10:48
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0