Natten from hell

I natt har kroppen varit i uppror. Jag har frusit, svettats, haft ont precis överallt och legat sömnlös till halv 5 på morgonen. Somnade sedan en orolig sömn, fortsatte frysa och svettas om vartannat. Egentligen började det natten innan, då jag vaknade kl 2 och låg vaken till 5 med precis dom här besvären. Men då trodde jag att det var nån reaktion på att jag slutat med smärtstillande. Abstinensbesvär eller nåt.

Men nu undrar jag om det är nån släng av influensa jag fått. Men jag är inte förkyld eller nåt. Får hoppas att det ger sig, för sån här natt vill jag inte ha igen. Gick efter ett par timmar och la mig i dotterns rum med hennes hund, eftersom dottern själv inte är hemma. Ville att maken i alla fall skulle få en god natts sömn och inte bli störd av mig som snurrade runt i sängen som ett kvarnhjul.

Ryggen mår bra och det är i alla fall huvudsaken.

Så nu tog orken slut. Kommer orken tillbaka kanske det blir ett mer ordentligt inlägg sedan.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Krya på dig. Kram

2011-02-05 @ 11:40:03
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0