Morrn morrn

Eller god förmiddag är det väl snarare. Men det är lördag och då tycker jag att det kan vara lite som det vill med vad som är vad. Här hemma kör vi långsamhetens lov idag. Utom min älskade make då som sitter i bil med vår vän A och kör till Björklinge för att försöka få hem Audin.... igen... Dock slipper han köra denna gången för det gör A, och så är vädret bra mycket bättre. Strålande sol här idag med.

Funderar på om jag ska ta en tur till Erikshjälpen, men är nog för slö för det idag. Den här helgen har vi tre barn hemma. Jag och sonen och ev dottern ska på bio i eftermiddag och se Trassel. Har inte hunnit fråga dottern som kom hem sent i går kväll och fortfarande sover. Men sonen vill gärna gå på bio med sin mor. Det är kul. Bonusdottern har party på gång ikväll hon.

Fast helt slö har jag inte varit. Städade av både kök och badrum på morgonen. Sen ska jag ner i tvättstugan en sväng och så ska jag stryka lite nya dukar och lägga på borden, byta ljus, vattna blommor och lite sånt pyssel.

I går skulle vi ätit taco, men maken hade ju bio. Så det blev pizza igår och taco i kväll när min kärlek kommit hem.

Ha en bra lördag allihop!




Kommentarer
Postat av: L

Ja nu ä dä utfodrade kärarna. Men bära mä fika för mat vela di inte ha. Men trevlit söm vanlit å träffas. Oh mysche skratt när man träffer A o C.

Hälit sa............

2011-02-12 @ 13:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0