Känner mig lite bättre

Hoppas det håller i sig så jag får sova i natt. Har haft goa Lotta, söstra mi och två av hennes döttrar på middag. Mina bonusdöttrar också förstås så vi har varit en riktig storfamilj ikväll. Mysigt.

Nu har söstra mi och barnen åkt och tjejerna ska snart ut och göra Bollnäs osäkert. Själv har jag tagit ett varmt bad och krupit ner i sängen.

Ska se lite på tv och sen hoppas jag att få sova en hel natt.

Såg ni melodifestivalen förresten. Tråkigt och enformigt tyckte jag. Den enda sång jag hoppades skulle gå vidare gjorde det inte. Jag tyckte den där killen som började sin låt sittande i en solstol hade en hyfsad låt i alla fall, Jonas Mattson "On my own" Men det var nog bara jag det som sagt. För den kom väl näst sist.

Nåja vad gör väl det.

Nu ska jag vila och glo lite på TV

Huj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0