Peeling

Tog min stavpromenad i Borgenbackarna idag, 45 minuter i dag också. När jag kom hem lagade jag mat till sonen och sen tog jag ett skönt bad, gjorde lite kropp- och ansiktspeeling och nu ligger jag och vilar en stund.
Maken är på väg hem från Arlanda, där han varit och vinkat av sin äldsta dotter. Hon åker till Australien idag, där lillasyster väntar. Tänk vilket äventyr, härligt för dem!
Själv hoppas jag ta mig till Valbo i helgen. Julklappar ska inhandlas och IKEA ska besökas. Om skatteåterbäringen kommit och om vädret tillåter är väl bäst att tillägga.
Ska gå och göra mig en Cambridgeshake strax och så ser jag fram emot att det blir "Arga Snickaren" på Tv. Men först ska jag skicka tidningen till tryckeriet för nu har adresslistan dykt upp.
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0