Nattens ro

Natten är på väg och jag kommer nog att sova riktigt gott. Tog en timmes promenad med stavarna idag och kände mig så nöjd efteråt. Jag var ju så trött efter besöket hos doktorn och hade egentligen ingen lust alls att gå ut. Men envisheten var större än tröttheten så ut kom jag och det var så skönt. Ni som läst föregående inlägg såg att jag blev serverad grillad kycklingfilé med rödlök, avocado, körsbärstomater, ruccola och fetaost. Senare tog jag en kopp grönt te med ingefära och citron.
Tog ett skönt bad ikväll och lyxade mig med min Dior-duschcreme. Den doftar så gott tycker jag.
Men nu är det som sagt natti natt och i morgon är en annan dag. Då ska vi julpyssla på jobbet och sonen ska på skolutflykt, maken har en massa annat pyssel framför sig (ja nu vet ju.... göralistorna och sånt:))
Sen ska jag ut i morgon också med mina lånta stavar. Minimum är 45 minuter, hoppas få maken med mig. Annars får jag göra som jag gjorde idag. Spotify med gammal 70 tals pöp i lurarna.
Hörs och svejs och over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0