Duktig

I kväll har jag varit på julbord med jobbet. Siktade in mig på fisken. Sill, lax och hälleflundra. Smakade lite annat också, lite Janssons frestelse. Drack Loka till och hoppade över all efterrätt och godis. Känner mig SÅ duktig. Hann tyvärr inte gå i dag för efter jobbet var det möte och sen julbordet. Men i morgon blir det en extra lång vända istället.
I dag vill jag hurra för min äldsta dotter som fyller 27 år idag. Tänk att det är 27 år sedan jag blev mamma för första gången. Jag skulle ha varit på jobbet och spelat gitarr till luciatåget då. Men istället befann jag mig på BB och födde barn under luciasång. (Jodå luciatåget passerade korridoren utanför förlossningen mitt i krystvärkarna).
Jag har fyra underbara barn som jag burit under mitt hjärta allihop. De bor för alltid i mitt hjärta och jag älskar dem så. Mina fyra barn är det bästa jag åstadkommit i livet och jag är så tacksam och stolt att jag får vara deras mamma.
Men nu ska den stolta modern gå och sova. En arbetsdag i morgon med.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0