Helg och julfix

Nu börjar det dra ihop sig till jul känns det som. Det är tredje advent på söndag och jag hoppas vi kan åka till Valbo och julhandla i morgon eller på söndag. Har de flesta julklapparna kvar att köpa så bäst att ta allt på ett bräde.
Idag har jag jobbat och sedan gick jag och maken en 45 minuters promenad. Halt var det på vissa ställen och oplogade trottoarer på många ställen. Sedan har jag ätit resten av kycklingsalladen från igår och nu är det strax dags för mitt gröna te med ingefära och citron.
Sen är jag otroligt lycklig för jag har äntligen fått möjlighet att köpa något som jag önskat mig i säkert 20 år. Vad tänker jag inte avslöja än, men bild kommer i bloggen i helgen det lovar jag.
Hoppas ni alla har en mysig fredagskväll. Det tänker vi ha för vi har båda yngsta barnen hemma i helgen. Hur mysigt som helst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0