Men det är ju makalöst!

Som jag har slitit med denna sekretär idag. Jag började med att skrapa sidorna där färg fallit i flagor. Sedan putsade jag med sandpapper och med slipmaskin. Men färgen sitter som berget i små vågräta linjer. Bara på sidorna, inte på ovansidan eller fronten, där gick det bra. Jag har nu putsat med målsättningen att få det hyfsat jämt. Men sen skiter jag i dom där sidorna (ursäkta språket) För nu har jag hostat och snutit ut damm i en halvtimma så nu får det vara bra. Nu tänker jag måla ovanpå allt ändå. Så det så!

Det syns nog inte så mycket på sidorna ändå. Resten är ju slätt och fint. Ja ja... vi får se. Nu har jag givit upp för idag. Min snälle make har lovat att hjäpa mig i morgon så får vi se om vi får ordning på alltihop.

Känner mig som om jag jobbat i ett kalkbrott idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0