Första dagen på nya jobbet

Å vad det är kul att äntligen vara tillbaka i arbetslivet igen. Jag trivs som fisken i vattnet och mår så bra. Men jag var bra trött när jag kom hem. Men det ger väl sig det med när man jobbat ett tag. Säg den som är pigg första arbetsdagen efter semestern. :)

Här hemma står mycket på ända efter vår renovering och möbelrockad. Men det blir nog bra vad det lider. Maken är ju hemma och kan fixa om dagarna som tur är. Nu letar jag billiga tapeter till resten av vardagsrummet. Vita ska dom va, förstås. :)

Nu har jag tagit ett bad och nu är det soffläge resten av kvällen. Tvn vill dock inte funka nåt vidare för det blåser i träa idag också. Så maken lär nog få såga ner fler grenar i björken.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0