Dä ä bar å fortsätta

Skulle bara måla en grind. Hmmm gav mig även i kast med en halvfärdig dörrlist, en hundkorg och en soffa med. Om jag har ork när allt detta är klart så kör jag två gamla stolar med. Nån som vet var man kan måttbeställa dynor? Skumgummivariant går bra. Skulle vilja ha en dyna på soffan.

Ska ta bilder på detta med och lägga ut när allt är klart. Men vist är det fint att vitmåla gamla möbler? Man borde ha ett större hus bara, ha ha ha..... när det är så mycket möbler man vill ha in. I morgon ska jag gå lös på sekretären jag fick av söstra mi Lotta. Då ska den bli vit, med ljusgrå färg inuti. Kommer bild på den med när den är färdig.

Just nu väntar jag på att färgen ska torka så jag kan dra på det sista lagret. Därför jag har tid att vara här å jamla.

Hörs sen da!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0