Veckohandlat

Då har maken och jag varit på Willys och veckohandlat. Jag känner mig alltid så nöjd när det är gjort och kyl, frys och skafferi är välfyllt.

Slank med en fin liten grön växt idag också eftersom jag var på Röda Korset för ett par dagar sedan och hittade en fin änglakruka som jag ska vitmåla. Tillsvidare står den i en annan vit kruka.

I kväll jobbar maken på bion. Jag ska laga pasta till mig och barnen så får maken äta när han kommer hem sedan. Han tog med sig en macka för att ha lite matsäck på jobbet.

I morgon ska sista lagret färg på listerna sen ska vi börja tapetseringen! Yippie!!! Vi hinner väl litegrann i alla fall innan våra lördagsgäster kommer på middag. Söndagen går nog också i tapetseringens tecken. Sen ska det bli kul att dekorera hallen.

Letar billigt laminatgolv nu och även ett vitt sideboard som inte är så djupt. Idag har vi en köpmandisk i hallen men den känns lite för klumpig tycker jag.

Näpp nu ska jag återgå till mina sysslor.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0