Sol och vår!

Men vilket härligt vårväder det är idag! Man blir glad i hela kroppen. Trägården vaknar till liv och jag upptäcker allt fint som växer i vår trädgård. Upptäckte en luktpion i går och blev så glad. Jag älskar pioner! Fint väder ska det visst bli hela helgen så vi kommer nog att vistas mycket ute. Maken ska slå upp ett staket runt tomten så våra hundar kan få vara ute och leka lite. Det hanns inte med i höstas eftersom snön och tjälen kom så snabbt.

Själv har jag jobbat idag och vilar nu ryggen en stund. Är rätt trött eftersom jag vaknade kl 4 och kunde för mitt liv inte somna om. Typiskt mig....

Men det är så roligt att äntligen vara tillbaka på jobbet. Jag trivs så bra!

Maken har storstädat hela huset efter hallrenoveringen. Det var så skönt att komma hem och allt är rent och fint och doftar såpa. Snart bär det iväg in till Bollnäs och sen väntar god middag i kväll och sen är det HELG!!!

Här kommer en fin vårbild!

Ha det så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0