Mot Stockholm

Idag ska vi åka ner till Stockholm. Vi ska hämta svärmor på Arlanda. Men det är inte förrän till kvällen. Tänkte ta tillfället i akt och kika på nån billig dragbil så vi tar oss ner till Öland i sommar med husvagnen. Har ingen ork att fixa med Audin som stannade i vintras. Så vill nån köpa den för en billig peng och fixa vattenpumpen eller vad som är felet så är det bara att höra av sig. Bäst att sluta tänka på Audin för jag bli bara sur när jag gör det.

Kan ju tänka på att vi kanske hinner in på Ikea en sväng. Det är roligare att tänka på det.

Eller så kan jag tänka på att rätt kör vann körslaget i går. Grattis till Team Andreas, Järvsö och Hälsingand. Man ska aldrig underskatta en hälsing med andra ord. Grattar även alla musikintresserade ungdomar som får ta del av prispengarna som gick just till en förening som lär ungdomar folkmusik. Häftigt tycker jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0