Jaha

Så ligger jag här och kan inte annat... suck.... Jag vill inte vara sjuk! Vem vill det förresten? Har varit riktigt dålig i natt. Frusit och svettats om vartannat. Halsen känns som ett öppet sår och näsan är snuvig och slemhinnorna gör ont. Har hosta också ovanpå det och det känns tungt att andas. Hoppas det inte blir nån lunginflammation, det är jag så rädd för. Var ordentligt sjuk i det för 11 år sedan, blev inlagd i 3 dygn på sjukhus och man fick byta penicillinsort 4 gånger innan man fick bukt med den.

Maken fortsätter med det som är kvar av hallen. Det är bård som ska dras bort och så ska det tapetseras i resten av hallen och klädkammaren. Lite mera vitfärg ska strykas på vissa ställen med, sen är det bara att se sig om efter ett snyggt och prisvärt golv. Sen är det bara att välja, att fortsätta med gillestugan eller vardagsrummet. Vi får se vad det blir.

Nä nu ska jag vila. Kanske tittar jag in lite senare.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0