Bröllop i dag då.....

Man kan ju låtsas att man är med fast man sitter framför Tvn. Astrid Lindgren var duktig på att leka "låsslekar". Kunde hon kan väl jag. Jag tycker det är jättekul att titta på alla vackra kläder och hattar och utstyrslar som folk skrudat sig i inför detta stora bröllop i England. Tänk om man skulle ha sån stil så skulle man få byta ut hela sin garderob. Tror ni dom har mjukisbyxor och Tshirt? Hmmmm ja kanske i smyg....

Hursomhelst så blev jag så glad när jag hörde att Prins William sagt att det första han skulle göra när han blir kung är att ge sin mor hennes titel tillbaka. Hon gjorde ett bra jobb Diana att uppfostra sina söner den korta tid hon hade på sig.

Grattis får jag väl säga till detta vackra par.  Jo för det var då en evinnerlig tur att prinsen är lik sin vackra mor och inte Charles.... tycker jag då ra.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0