Bekämpning av all ful-furu i huset.

img_0501 (MMS)

Maken vitmålar halltaket, jag målar spaljen och hunden Jolly tycker att vi är tråkiga som inte vill kasta boll med henne. När vi är klara med tak och spalje ska vi välja tapeter. Det blir samma tapet i hall, trapp och gillestuga. Något ljust blir det i alla fall, dyker väl upp någon bild senare när vi hittat det vi vill ha. Ska nog passa på att välja tapet till vardagsrummet också. I gillestugan finns en hel del furuväggar som också ska bli vita. Lika bra att köra medan vi ändå håller på. Jag tycker det är underbart att jag är så pass bra i min rygg nu att även jag kan hålla på och fixa lite. Nu åker vi strax till Bollnäs för att lämna av bonusdöttrarna vid tåget. Sen tar vi en tur på Mobackes och kikar på lite blommor och annat skoj i heminredningsväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0