Aaattjoooo


Nån bacill har hoppat på mig. Jag som alltid brukar klara mig från sånt. Folk kan spy och snora runt omkring men sällan väljer bacillerna mig. Men i morse vaknade jag med tre nysningar på rad och en mycket snorig nos. Men med tanke på att såväl elever som mina egna ongar varit förkylda så är det väl inte konstigt att någon av alla baciller valde mig som offer för sin illvilja.

Efter ett par timmar kände jag att halsen började svida så då tog maken och åkte och köpte Strepsils åt mig.


Så så här ser det ut hos oss just nu. Har en underbar man som sköter om mig.




Kommentarer
Postat av: Mannen

Jag har precis lagat en Chili på högrev och en massa anchopeppar, chipotlepeppar och röd chili. Jag skulle vilja se den bacill som överlever den :)

2011-04-10 @ 13:06:36
URL: http://klatuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0