Dan före

Dan före fotograferingen och vi börjar faktiskt känna att vi grejar detta ändå. Det enda smolket i bägaren är att Karl Hedins återigen lyckats sjabbla med våra kakelskivor. De hade beställt för få och beställde inte nya direkt när vi hörde av oss utan de blir en vecka försenade. Suck!

Men annars har det jobbats på flitigt här. Idag är både elektriker och rörmokare på plats! YES!!

I natt har jag sovit riktigt dåligt. Ögonen känns som en allergichock och ser väl ut därefter med. Blev rätt irriterad igår eftersom jag vid lite efterforskningar såg att hotellet som påstods vara fullt inte alls var det. Däremot verkar det vara svårt att få en flygbiljett utan mellanlandningar. Men fortsätter sökandet ändå. Känner mig riktigt sur, snuvad på detta pga folk som inte lämnar rediga svar utan verkligen befinner sig i gråzonen som benämns lögn.

Livet är en strid mina vänner - är det inte det ena så är det det andra sa kärringen som blödde näsblod.

Men jag säger som min kompis Marie brukade säga jag: "Skit piss å vademecum"!!!

Dessutom saknar jag henne alldeles oerhört! Vi brukade alltid dryfta våra problem med varandra och hon fattas mig! Hela tiden och jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0