Dagar som en katta

Så brukade min farfar Embret säga, enligt min far, när folk inte hade nåt att göra. Så är det inte här hos oss, men ändå har jag ibland dagar som en katta för att jag knappt tar mig ur sängen. Ofta får jag då ligga å mysa med lilla kattfröken Flisan. (Hittar inget foto på henne i denna dator så jag skickar ett via mobilen strax).
Hon är hur go som helst. Men det tycker inte hennes bror Max som jagar henne så fort han får syn på henne. Fattar inte varför....

Nåväl, igår var en skitdag när det gäller min rygg. Fast det var nacken som spökade mest. Idag känns det bättre så ska försöka få nåt gjort här hemma en stund i alla fall. Svårt att vara uppe nån längre tid.

Så nu längtar jag efter nästa onsdag när jag ska få träffa min ryggläkare på Ackis.

På fredag morgon kl 8.00 denna vecka alltså, så är det fotografering av vårt hus. Så då måste allt vara fixat och klart, städat och prydligt. Hå hå ja ja..... men men... det ska väl gå det med, med förenade krafter.

Nåt som jag inte längtar till är på onsdag då jag ska till Tom Petty (Maries ord för tandläkaren)

TJO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0