Hoppas

I går var det första visning på vårt hus. Många kom och flera är redan anmälda till visningen på måndag. Hoppas och håller tummarna att folk gillar det här stället lika mycket som vi gör. Det är med visst vemod, men så ser livet ut för oss just nu och vi ser fram emot det nya som väntar.

Det har i alla fall varit febril aktivitet här hemma och det känns som allt är fixat och färdigt. En skön känsla. Idag är en riktig vilodag när min rygg behöver all vila den kan få.

Just nu står alla våra tre hundar och gafflar vid ytterdörren. Vi har ju en sån dörr med glasrutor ända ner så dom kan också se ut över "sin" gård. Nu är det så att grannens tjurar har smitit och det gillar inte hundarna. Speciellt inte när dom travar in på vår gård sådär bara utan vidare. De blev galna bara av att se grannen spatsera in. Snacka om vakthundar. Inte för att dom gör nåt. Nä det är mest ett spel för galleriet. Skälla kan dom, men mer blir det inte tack och lov.

Själv försöker jag gå ner några kilon inför operationen. Jag känner att det behövs. Hoppas det går bra, men hittills har jag inte haft mycket tid att tänka på mat, så det ät ju bra.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0