Snö

Här snöar och blåser det. Men jag hoppas det är bättre på lördag för då vill jag på IKEA, så inget oväder då tack.
Måste ha knoppar till skåpluckor. 31 st till köket, 7 st till badrummet och 4 st till sovrummet. Har kollat på byggaffärer bl a här och i Bollnäs, men eftersom en enda knopp där kostar runt 30-50 kr st så är det inte att tänka på. Så IKEA får det bli. Värmeljus behöver vi också bunkra upp med. Kanske, kanske unnar jag och maken oss en varsin byrå. Vill ju ha den höga vita Hemnes, men det är lögn att få tag i den på Blocket. Måste vara en popular byrå det. Annars är jag inte mycket för att köpa nytt när det finns knökfullt med begnade saker på Blocket. Så köper vi dessa två  byråer så blir det de första möbler vi köper helt nya. Bra jobbat det tycker jag.



Badrummet är klart. Med makens slit så är handfat med kommod, spegel och skåp på plats. Det blev jättefint! Är så supernöjd med det. Så nu är det kökets tur, får se om maken lyckas få loss kökstapeten så det kan bli tapetserat där.. Tur jag är gift med en händig karlakarl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0