Fredag

Nu är det helg och i kväll ska vi grilla. Just nu skiner solen så jag hoppas det håller i sig så vi kan sitta ute. Vi har fått en ny fin och stor gasolgrill av min svärmor. Hon är underbar hon! Man får plats med mycket gott på den grillen. Idag blir det potatisgratäng till och det är ju sååå himla gott!

I morgon fyller lilleman 11 år. Tänk vilken stor kille han blivit. Han har beställt prinsesstårta



så det ska jag baka i morgon till min lille gutt! Har precis varit och handlat ingredienser. Jag tycker det är kul att baka tårtor jag. Sedan ska vi fira med släkt och vänner på dagen i morgon.

På söndag är det mors dag. Jag hoppas alla kommer ihåg sina mammor i övermorgon. Jag håller med Gudrun där i ICA reklamen. Mammor är väl som folk är mest.  Med fel och brister men också med en massa kärlek till sina barn.
Jag önskar att ingen mamma skulle behöva uppleva det som denna sången beskriver:



Var rädda om varandra medan det finns tid!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0