Denna dagen...

Ja det har inte varit nån bra ryggdag idag. Har tillbringat större delen av den i sängen. Jobbat lite matte och svenska med lilleman, men i övrigt sängläge. Har varit orolig för min bästa kompis som ligger på sjukhuset. Man känner sig så maktlös. Ber många böner att allt ska bli bra. Den älskade mannen kom hem och grillade kött, haloumi, aubergine, champinjoner och majs som vi avnjöt framför tvn där vi kollade in schlager semin. Där säger jag väl som en av mina FB kompisar... "So far no good". Maten däremot var mycket god. Jag älskar min man som tar så bra hand om familjen när min rygg lägger av.

Hoppas den känns bättre i morrn.

Natti natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0