Vilket väder!

I går var vi på stranden en stund. Blev kanonbrun på direkten! Min man brukar säga att jag bara behöver säga ordet sola så blir jag brun. Kanske lite sant det. Eller så beror det på att vi var till Kanarieöarna i januari och blev brun då med och har redan grunden.

Hursomhelst så är det härligt med denna sol!

Tar det lite lugnare idag. Har varit och shoppat lite, nu är mannen in och handlar midsommarmat. Ska strax lägga mig och sola ryggen och läsa min nyinköpta deckare av Mons Kallentoft.

Lite plus på campingen idag:
Alla toaletter har öppnat - check
Städande ungdomar ha anlänt -check

Fortfarande väntar vi på:
Att affären ska öppna
Att glasslkiosken ska öppna
Att restaurangen ska få nån ordning
Att man ska kunna betala med kort
Att poolområdet Kaanans land ska öppna

Säkert en massa annat också.

Men vidhåller att Samuelsons skötte campingen bättre än S Öholm. Så det så!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha en underbar midsommar och drick vin till det rinner över./kram

2010-06-25 @ 13:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0