Solen och vindarnas ö

Efter en fin och värdig begravning igår, som jag i dagsläget inte orkar berätta om så anlände vi till Öland kl 1 i natt. Beundrar min älskade man som orkade köra hela vägen fram. Beundrar lilleman också som utan gnäll och med ett stort tålamod och gott humör var jätteduktig hela dagen.

Vi somnade ovaggade runt halv 2, vaknade 8 och gick och checkade in. Inte alls så mycket folk här än eftersom det fortfarande är lågsäsong. Högsäsongen (moooahahahah - få vet vad det är som är så kul med det ordet...) infaller väl till midsommar och veckorna efter det.

Solen skiner här och det har varit en toppendag. Har fått allt på plats och lilleman har hittat nya kompisar.

Ska visst bli bra väder i morgon också. Kanske en dag på stranden då... :)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hoppas att du får det riktigt skönt på Öland. Och att du kan koppla av, se framåt och bara ha det bra.

Många kramar

2010-06-18 @ 13:26:02
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: pernilla

Fattar inte att han orkade köra hela vägen. Precis ALLA jag pratat med var helt slut. Han e allt go å pålitlig, mannen me bollarna. Jag får dessutom lov att ge dig en virituell tummen-upp för högsäsongen. Tycker mig höra ett ihärdigt flessande i i bakhuvudet, ungefär som under den italienska låten då vet.



Längtar också efter semester NU!

Ta vara på solen och varandra!

Kram // Pernilla

2010-06-18 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0