Sol sol sol

Idag skiner solen även om det är rätt friska vindar. Vi har bänkat oss ute och jag ska läsa Viveca Lärns bok Värmebölja.
Har haft en lite känslomässig dip nu på morgonen och känner mig lite låg, men det tänker jag tillåta mig att göra tills allt känns bättre igen. För det kommer det att göra.

Yngsta dottern ringde nyss. då hade de precis lämnat Ringarum där de stannat och rastat. 16.15 är hon här och då ska vi möta henne vid busshållplatsen. Åker in lite tidigare så hinner vi handla på ICA Löttorp också, för campingaffären har inte öppnat än. Idag blir det nog kycklinggryta med ris.

Nu mina vänner ska jag sjunka tillnaks i solstolen med min bok.

Ha en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0