Pompa å ståt

har det väl varit idag! Vackert brudpar, prins och prinsessa. Väldigt trevliga sändningar av SVT också. Mark Levengood äger mitt hjärta. Han är så go den karln! Kollade ni hans kläder? Han kan verkligen klä sig snyggt! Imponerande!

Har haft en bra dag. Lilleman har lekt hela dagen med sin nya kompis. Får nästan tvinga in honom och äta. I morgon kommer även yngsta dottern ner. Härligt.

Det går upp och ner hela tiden. Tänker väldigt ofta på Marie. Fnissar åt saker jag minns får hugg i hjärtat av saknad.

Är glad att jag tack vare Marie funnit så fina vänner. Ovärderligt att kunna bolla känslor med vänner som Pernilla. Blir glad när Maries vänner addar mig på Facebook.

Vi har alla det gemensamt att vi har upplevt Marie - vi kan inte glömma henne. Hon finns med oss överallt.

Älskar Er alla! Var rädda om varandra!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0