På väg....

Snart åker vi på en mysig minisemester. Mannen, jag och de yngsta barnen. Det ska bli jättemysigt.
Rapporterar här med lite bilder så småningom. Men här kommer en bild av huvudstaden i landet dit vi ska.



Snälla Emma bor som vanligt hos oss under tiden och tar hand om djuren.

Har tvättat alla mattor, storstädat tvättstugan, sorterat ut gamla handdukar, badlakan, påslakan och sånt och jag måste säga att det är riktigt skönt att få sånt gjort.
Min man är fenomenalt duktig eftersom min rörelseförmåga är rätt begränsad.

Dessutom håller han på att installera den nya ytterdörren. Rackarns vad fint det blir!!!

Vi har vikt en del av sommaren till semester och nöjen men även en stor del till renovering och andra flitiga projekt.

När vi kommer hem från vår resa har vi lite nya spännande projekt att bita i. Rapport om detta kommer säkert också i bloggen.

Ha en underbar dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0