Morgonen (dag 2)

Vaknade runt halv sju och det kändes så skönt. Jag var riktigt utvilad och inte hungrig! Njöt av känslan att inte ha hungern rivande i magen, som jag tyckte jag hade hela dagen igår. Såg lite på nyhetsmorgon och försökte mjuka upp mina stela leder. Ett par timmar senare så gick jag ner och tog min dagliga dos blutsaft, som jag hoppas ska göra mig pigg och fräsch som en nyponros :) Drack ett stort glas vatten och satte på tevatten på vattenkokaren.

Sedan ett varmt bad för att ytterligare öka rörligheten. Mina dagliga 3 piller (ginseng, rosenrot och vitamin) och ytterligare ett stort glas vatten.

Nu sitter jag i sängen och ser på nyhetsmorgon och ska precis dricka en kopp grönt te och sedan blir det en Cambridgedryck och mera vatten innan jag ilar till opitkern. Vågar inte tänka på hur många gånger jag måste springa på toa där.........

Längtar efter nya glasögon... det är ju så i den här åldern att synen ändras hela tiden.

Har i allafall gjort en belöningslista till mig själv för varje 2 kilo jag går ner. Det känns bra att ha små, små delmål när man ska gå ner.

Återkommer med mera rapport senare idag.

Ha de så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad grym du är som verkligen dricker sådär mycket vatten. Jag försöker att alltid ha en tillbringare eller stort glas bredvid mig när jag sitter vid datorn/tvn eller vad det kan vara. Det är lättare att komma ihåg då och jag dricker ju mer än tidigare men ändå inte tillräckligt mycket gissar jag på. Jag märker också av mer toabesök däremot, det är lite jobbigt. När jag var på bio häromveckan så gick på toa precis innan filmen började och var nästan i panik när filmen var slut innan jag fick komma in på en toalett. :P



Tack för din kommentar i min blogg iaf. Det är alltid lättare när man vet att man inte är ensam. :) Kram kram!

2010-01-26 @ 16:22:55
URL: http://kanjagblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0