Lördag

Somnade om i morse och vaknade kl 10... kände mig så seg. Som tur var hade mannen gjort kaffe så efter en kopp kaffe och en proviva var jag människa igen.

Igår var jag, mannen och yngsta dottern på after work mingel på Scandic hotell. Där bjöds det på både det ena och det andra. Men jag var duktig och tog bara en lite portion lasagne och en lättöl och en mineralvatten. Det var inte så svårt för jag hade proppat i mig en massa wookgrönsaker med lite kyckling i innan jag åkte hemifrån.

Sen blev det inte mer äta och jag var inte hungrig när jag gick och la mig. Strax ska jag gå ner och ta dagens första Cambridge. Tänkte äta middag med familjen idag eftersom det är lördag och allt. Dock nyttigt... får se vad det blir.

I morgon åker vi till Trysil. Mannen ska konferera coh åka skidor, barnen ska åka skidor och jag ska försöka koppla av och ta med mig en massa bra läsning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0