15 dagar kvar

till operationen. Nu längtar jag verkligen efter den. Har så fruktansvärt ont nu. Kan inte gå eller stå mer än ett par minuter på sin höjd, innan värken letar sin väg ner i höger ben. Ovanför svanskotan, upp emot ländkotorna känns det som jag fått en fet spark så sitta är nästan omöjligt. Eller snarare att resa sig upp sedan man suttit -  det gör skitont!

När jag ligger ner måste jag byta ställning ideligen för även då värker det. Att vända sig gör också så ont så svetten kommer fram i pannan. Kanske behöver jag det här skovet nu för att verkligen inse hur mycket jag behöver den här operationen.

Nästa tisdag bär det av till Löwet. Där har jag varit en gång förut och haft ont. Då föddes min lilla Linnéa, femton år sedan var det i somras.

Näpp nu ska jag och gubben äta filét Oskar. Vi ledsnade på julmaten och tog ett brejk!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0