YES! Äntligen!

I morgon ska jag äntligen få komma på magnetröngen! Något som jag väntat på hela sommaren. Så nu hoppas jag man kan se mera exakt hur diskbråcken och kotförslitningarna ser ut. Ska bli så skönt att äntligen få detta gjort.

Är sängliggande idag med efter ett nytt skov liknande ryggskott, som gör att jag knappt tar mig på toaletten. Hoppas det släpper snart.

Annars är jag ju som tur var en evig optimist så jag tror nog att även detta löser sig. På ett eller annat sätt.

Tjafset som jag tidigare skrivit om verkar också ha upphört. Riktigt skönt. Hoppas det håller i sig.

Men själv har jag släppt detta nu och hoppas på att det får vara på detta sättet - lugnt alltså.

Det blir hur som helst mycket tid till planerande när man inte kan göra så mycket annat. Sitter och kollar på såväl utbyggnader som gäststugor som vi funderar på att göra så småningom.

Vårt hus är ju inte så stort så vi funderar på att bygga ut det med ett vardagsrum nere och sovrum uppe. Det skulle bli perfekt det.

Så funderar vi på att sätta upp nån sorts gäststuga på tomten eftersom vi ofta har övernattande gäster. Det finns mycket fina såna så det kan vara lite svårt att välja. :)

Ja detta var lite om läget idag.

Önskar min växande skara av bloggläsare en riktigt bra måndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0