Tidigt uppe

Idag började mannen jobba igen efter semestern. Själv skulle jag iväg på fotografering till valannonserna, så vi var båda uppe tidigt. Ja förhållandevis i alla fall. Kl 8... vilket inte har hört till vanligheterna under semestern.

Igår målade mannen stallet, vi plockade bär och gjorde svartvinbärsmarmelad och rödvinbärssaft. Jättegott och kul att ha sånt i kylen som vi tillverkat själva.

Nu ska vi strax äta lax. Dottern är hos en kompis och kommer senare och mannen ska strax iväg och visa film på biografen. Själv ska jag bara slappa och ta det lugnt.

Ringde ortopeden idag. men min ortoped opererade idag, men i morgon skulle hon vara tillbaka och ha mottagning. Svaret hade i alla fall kommit in och jag ska ringa i morgon och prata med henne och höra vad det visade. Lite nervöst är det. Har i mitt huvud gått igenom en massa alternativ och vad gör vi om och hur och var och när......

Man blir lite prillig av att gå och vänta. Men som sagt i morgon så hoppas jag få besked och vet kanske lite vad jag ska rikta in mig på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0