Tankar på DIN födelsedag

I dag skulle min bästa vän Marie fyllt 48 år.
Kom att tänka på en sångtext... eller delar av en i alla fall, idag när det är din födelsedag Marie:



"När solen har gått ner och jag sitter i min ensamhet,
tänker jag på allt som hänt på tårar som min kind har bränt.
Jag undrar varför just du måste gå - vi som alla älskar dig så
nu har du lämnat oss......
.... men vi ska ses igen, en dag i himmelen

Ja Gud ger och tar, med allt en mening har
ändå känns livet så svårt, när sorgen drabbar oss så hårt.
Men en dag ska jag få svar, på alla de frågor som jag har
Då ska jag allt förstå, slut är sorg som plågat mig så.

Tänk vi ska ses igen, en dag i himmelen!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0