Små etapper

Det är jag inte så bra på. Tänkte göra lite "datorjobb" idag. Betala räkningar och göra lite tidning. Men när jag väl var inne i det så var jag så engagerad att jag glömde tiden totalt. Men jag blev varse när jag skulle resa mig upp och inte höll på ta mig upp ur stolen. Så nu har jag fått ryggmassage av min älskade make och nu är det dags att sova. Mannen sover redan.... jag nattsuddar.... suck...

Men nu är Trespokakel beställt till badrummet. I morgon ska det köpas golvgips å sen ska det rulla på i en förskräcklig fart så vi får ut vår fina gård på nätet och till försäljning.

När man väl har bestämt sig så vill man att det ska gå fort... i alla fall funkar jag så.

Så det är säkert en bra träning för otåliga Helén att ligga för ankar med skitrygg dagarna i ända.

Jag blev glad för det var en politiker som skulle titta på mitt fall, med den underliga hanteringen av min akutremiss. Dom jobbar visst nu med att kolla upp remisshantering från Gävleborg och till Uppsala. Min remisshantering var usel sa dom. Detta UTAN att jag ens kontaktat dom Det var dom som kontaktade mig.

Kul med engagerade människor och jag tackar så mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0