Planerar flytt till civilisationen

Nu har vi bestämt oss! Vi ska sälja vår gård och köpa en villa inne i Edsbyn. Har faktiskt hittat ett fint objekt och hoppas på att allt går i lås. Har fått vår gård värderad också och det verkar i allafall som vi får betalt för allt jobb vi lagt ner.

Mer info kommer sedan när vi vet mera.

Anledningen är förstås min rygg. Det funkar inte att bo så här när man är så pass dålig som jag är. Bättre att ligga steget före och se till att vi får ett drägligt liv även efter operationen.

Så nu håller maken på med det sista lilla fixet innan mäklaren kommer och fotar. Ett problem är att vi fortfarande inte hittat nån som kan åta sig att göra underarbetet i det nya badrummet. Men vi fortsätter leta och tips emottages tacksamt. Bra betalt för den som är snäll och fixar det också ;)

Golvläggare står och trampar och vill in och lägga matta och vägg.....

Nu är det snart Tacodags här hemma!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Tufft men helt rätt beslut. Hoppas det nya huset blir kanonbra!

Ser fram emot att få veta mer!

Synd jag inte vet någon som kan hjälpa er med badrummet...har ju slitit ut min egen gubbe.

Önskar er lycka till!

Kram

2010-08-27 @ 21:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0