Mot Hudik

Idag är det dags för magnetröntgen. In i en sån här ska jag skjutsas.


Tur man inte har cellskräck. Gruvar mig mera för bilresan, för efter det senaste skovet får jag ont av att sitta.

Men men.....  jag tror detta blir bra för nu kommer läkarna att få en tydligare bild av mina problem och kan äntligen börja hitta vägar till en bra rehabilitering.
Jag har stark framtidstro och optimism - så detta kommer att gå bra det.

Rapporterar här senare om hur det gått. Vill tacka alla som skickat stöd och uppmuntran inför detta.
Tack alla goa vänner!

Nu ska jag sluta skriva för nu och försöka få på mig kläder för strax bär det iväg.

PS Jag chockade omgivningen igår med att tala om att det är dags att köpa barnvagn. Men inte för vår del, utan jag har köpt en fin liggdel till barnvagn för en billig peng på blocket. Den ska vår hund Lizzie ha som valplåda. Hon ska ju valpa vilken dag som helst och hon har en otroligt stor mage. Spännande :))



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till idag. Tänker på dig och är med dig i tanken. Hör av dig o berätta hur det gick. kramar i massor.

2010-08-03 @ 13:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0