Snodd av Madde...

Här har jag snott ytterligare ett kul inlägg av Madde. Men det är förstås mina svar...

Svara på de 12 frågorna, inte i ord, utan gör en bildsökning på Google på ditt svar. Ta den första (eller nån annan som du tycker passar) användbara bilden som dyker upp. Använd den som "svar".




1. Vilket år är du född?



2. Hur definierar du din sexuella läggning?



3. Vad är din bästa egenskap som kärlekspartner?



4. Och sämsta...



5. Vad söker du hos en partner?


6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse?



7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?



8. Vilken kändis är hetast enligt dig?



9. Vad gör dig avtänd?



10. Vem hade du ditt första riktiga förhållande med? Förnamn.



11. Vilken kroppsdel förutom munnen, gillar du att kyssa på en kärlekspartner?



12. Ett kärlekspar på film som du gillar.


Kommentarer
Postat av: Arparn

Fless! Det var ju myche å fundera på... speciellt för mig som känt dig så länge :) May...sexig?? Och Peter Pan minns jag inte. Är du en bubbla i sängen? Är Calle ett element? Dessutom saknar jag Ngliff!

2009-09-05 @ 10:35:01
URL: http://tesermatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0