Disciplin

Borde ha bättre bloggdisciplin.... jag vet. Men jag har varit så otroligt trött på sista tiden. Känner inte riktigt igen mig själv. Kanske har det med att göra att jag kliver upp så tidigt, åker bil långt för att komma till jobbet och kommer sent hem.

Kanske har det med en viss tristess att göra och oro för ekonomi... vad vet jag... kombination kanske.

Mannen är duktig och håller på att sluta snusa.... men även det har sitt pris i form av dåligt tålamod och lättirriterat sätt.... Finns i allafall ett par tjejer som vet vad jag snackar om.... (hur var det där med stuvade makaroner Johanna och Carro?!? :)) Fniss

Men det är ett övergående fenomen det där så det är väl bara att härda ut.

Just nu skulle jag dock behöva gå och sova i ett par dygn känns det som... men jag vet inte riktigt om det hör ihop med sömnbrist eller vad det är....

Sen är jag en sån där hopplös människa som går med alldeles för många måsten på mina axlar... något jag försöker jobba med... och att jag känner att jag ska hålla reda på allt åt alla.... påminna, ha koll på var alla saker befinner sig... mm mm.... känner någon igen sig? Då är du förmodligen en tjej/kvinna/mamma...

Nåväl! Nu tänker jag häcka framför tvn och inte röra mig ur fläcken på en bra stund.

Tjing so long på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0