Hugo!

Här går allt sin gilla gång och jag är fortfarande sjukskriven för ryggen. Försöker vara uppe och röra mig så mycket det går men det är allt bra att man är hemma och kan lägga sig när det börjar göra ont.
Var på röntgen igår. Skelettröntgen där man röntgade såväl ländrygg, nacke och handled..... En datortomografi är också beställd så jag hoppas verkligen man hittar nån bot på detta onda. Eller så får jag vara tacksam att jag klarat mig så här länge med tanke på att jag inledde min "karriär" med diskbråcksoperation vid 15 års ålder.

Fast jag är ju en obotlig optimist för det mesta så jag tror säkert detta löser sig också.

Något kul att se fram emot är på söndag då vi ska åka ner till Nynäshamn och hämta vår nya hund Hugo, som kommer med Gotlandsfärjan. Hugo är en riktig snygging som vi hoppas ska få bli pappa till många Månstrålar framöver.

Här kommer en liten bild på gobiten! (hans uppfödare berättar att han hatar att posera framför kameran :)


Kommentarer
Postat av: Candy

Jättesnygg! Nästan lika sexig som min gamla slitna pipis-älg!

2009-11-24 @ 16:29:09
Postat av: Helén

Fless!

2009-11-24 @ 18:45:03
Postat av: ellinor

Vilken Snygging han kommer nog att fåde kul hos er.

2009-11-28 @ 21:34:56
URL: http://ellinorshus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0